Martin Růža

O autorovi

Jméno: Martin Růža
Datum registrace: 5.9.2016

Poslední příspěvky

  1. Český jazyk 9 – pracovní list (30. 3. – 3. 4.) — 30.3.2020
  2. Český jazyk 5 – pracovní list (30. 3. – 3. 4.) — 30.3.2020
  3. Český jazyk 5 – mluvnice, sloh (30. 3. – 3. 4.) — 29.3.2020
  4. Český jazyk 9 (30. 3. – 3. 4.) — 29.3.2020
  5. Český jazyk 7 (30. 3. – 3. 4.) — 29.3.2020

Seznam autorových příspěvků

Český jazyk 9 – pracovní list (30. 3. – 3. 4.)

Po rozkliknutí se vám otevře příloha. 9. pracovní list 30. 3. – 3. 4.  

Český jazyk 5 – pracovní list (30. 3. – 3. 4.)

Po rozkliknutí se vám otevře příloha. 5. pracovní list 30. 3. – 3. 4.

Český jazyk 5 – mluvnice, sloh (30. 3. – 3. 4.)

Dobrý den, věřím, že poctivě a svědomitě plníte úkoly z českého jazyka. V uplynulých čtrnácti dnech jste si měli procvičovat číslovky – jejich druhy a skloňování. Během pondělního dopoledne zveřejním na stránkách opakovací pracovní list.   SLOH: Připomeň si, co je to deník (uč. s. 171/5). Přečti si na s. 169 – 172 příklady, ukázky. Celotýdenní úkol: …

Pokračovat ve čtení »

Český jazyk 9 (30. 3. – 3. 4.)

Po rozkliknutí se vám otevře příloha. 9. český jazyk 30. 3. – 3. 4.

Český jazyk 7 (30. 3. – 3. 4.)

Po rozkliknutí se vám otevře příloha. 7. český jazyk 30. 3. – 3. 4.

9. ČESKÝ JAZYK (23. – 27. března)

MLUVNICE Opakovací procvičovací testy: Urči, zda se jedná o větu jednočlennou (J), dvojčlennou (D) či ekvivalent (E). Toto cvičení si zkopíruj, doplň a v jednočlenných a dvojčlenných větách vyznač podmět a přísudek (podtrhni, dopiš, zvýrazni…). V učivu pro příští týden zveřejním řešení. Odešli do čtvrtka 26. 3. na e-mailovou adresu martin.ruza@email.cz: Mám kašel a rýmu. ­_____ Hurá! …

Pokračovat ve čtení »

7. ČESKÝ JAZYK (23. – 27. března)

MLUVNICE Opakovací procvičovací test: Urči, zda se jedná o větu jednočlennou (J), dvojčlennou (D) či ekvivalent (E). Toto cvičení si zkopíruj, doplň a odešli do čtvrtka 26. 3. na e-mailovou adresu martin.ruza@email.cz: Mám kašel a rýmu. ­_____ Hurá! _______ V zoologické zahradě jsme viděli opice a paviány. _______ Rozbolel mne zub. _______ Stýskalo se mi po …

Pokračovat ve čtení »

5. ČESKÝ JAZYK – MLUVNICE (23. – 27. BŘEZNA)

Skloňování číslovek dva/dvě, tři, čtyři, pět Projděte si tabulky a žluté rámečky na str. 138 – 139. S pomocí tabulek napiš do školního sešitu cv. 2 na s. 139. Urči správný pád, pak následně doplň správný tvar číslovky. Př.: Půjdu do kina (s kým, čím?) se dvěma, třemi kamarádkami. POZOR na skloňování číslovky dva/dvě na 3. …

Pokračovat ve čtení »

7 ČESKÝ JAZYK (17. – 20. března)

MLUVNICE Procvičte si již zadané druhy vět podle postoje mluvčího (PS s. 20 – 21, v učebnici s. 65 – 67). Věty jednočlenné, dvojčlenné a větné ekvivalenty (PS s. 22 – 23, v učebnici s. 67 – 70). POZOR! Ekvivalent je pouze v učebnici, v pracovním sešitě ho nemají oddělený!   Věta dvojčlenná obsahuje podmět i přísudek (i podmět …

Pokračovat ve čtení »

5 ČESKÝ JAZYK – MLUVNICE (17. – 20. března)

POVINNÉ – číslovky: v učebnici si prostudujte žlutý rámeček na s. 134. Postupujte po jednotlivých krocích. Prvně se naučit rozlišovat číslovky určité a neurčité (PS 29/1, 2). Pak přiřazujte číslovky k jednotlivým druhům – základní, řadové, druhové, násobné (taktéž PS 29/1, 2). Můžete si doplnit cvičeními z učebnice 1 – 6 na s. 133 – 136. DOBROVOLNÉ – …

Pokračovat ve čtení »

Starší příspěvky «